Recenze: Zázraky z nebe - Christy Wilson Beam

Kniha s originálním názvem Miracles From Heaven je skutečný příběh o božím zázraku
Autor: Christy Wilson Beam
Originální název: Miracles From Heaven
Žánr: Náboženství
Nakladatelství: Noxi
Překlad: Markéta Schubertová
Rok vydání: 2016


V knize Židům apoštol Pavel napsal Věřit Bohu znamená spolehnout se na to, v co doufáme, a být si jist tím, co nevidíme.



Na konci června moje víra byla slabá. Neměla jsem čas (Anno nelži! Čas jsi měla, jen ti chyběla motivace a chuť!) na modlitbu, čtení Bible... Náhodou mi na internetu vyskočila reklama z Levných knih -knížka Zázraky z nebe za pouhých 50 Kč. Cítila jsem, že to je to, co potřebuji. Dlouho jsem neváhala a knihu hned objednala. Byla to nejlepší a nejvýhodnější koupě jakou jsem v poslední době udělala.


Recenze na knihu, která vás přivede blíž k Bohu
Kniha už na první pohled zaujme krásnou obálkou, ze které dýchá klid, mír a láska Boží.
Vypráví pravdivý příběh rodiny Beamových. Christy (autorka knihy) měla spolu s manželem Kevinem tři krásné dcery. Po narození nejstarší Abigail Christy několikrát potratila. Lékaři tvrdili, že pravděpodobně žádné dítě už nedonosí. A pak se jako zázrakem narodila Annabel a později Adelynn.

Jednoho dne si Anna začala stěžovat na bolesti břicha. To, co na začátku vypadalo jako běžná nemoc se rázem změnilo v boj o život. Ukázalo se, že holčička trpí vzácnou nevyléčitelnou poruchou trávicího traktu, kvůli které většinu života tráví v nemocnicích. Trápí ji nafouklé břicho, má bolesti, bere velké množství léku a často není schopna přijímat normální potravu.
Rodina, přátelé, známí se za ni modlí, ale zdá se, že Bůh neposlouchá. Anna je silná, svoji bolest snáší odvážně, ale někdy přemýšlí o tom, jaké by to bylo odejít, opustit tento svět a utéct do bezpečné náruče Boha. A její přání se splní...Stáváme se svědky nebezpeční nehody, při které dívka spadne z výšky deseti metrů a uvízne uprostřed dutého stromu. Zdá se, že tato nehoda bude mít tragické následky. Je vůbec možné aby přežila? A pokud ano, může vyváznout bez zranění?

V Lukášově Evangeliu 18:27 čteme: Co je u lidi nemožné, je možné u Boha - odpověděl jim. 
Svědectvím o tom, že Bůh nelže nalezneme i na řádcích této dojemné knihy. Nejenže Anna strašlivý pád přežila a vyvázla bez zranění, ale zmizely také veškeré příznaky její chronické nemoci.
Dívka konečně začíná žít normální život, hraje si s ostatními, chodí do školy a čas od času vypráví různým lidem dech beroucí příběh o tom, jak seděla na klíně Ježíše. Na začátku se to zdá nemožné, a všichni se to bojí vyslovit nahlas: Annabel je úplně zdravá.

Krásná, pozitivní kniha o víře, lásce a naději.
Úryvek z knihy
Nezáleží na tom, zda jste věřící nebo ne. Kniha je skvělým povzbuzením pro každého. Naplní vás nadějí a vírou. Pro mě kniha znamenala opravdu hodně. Posílila moji víru v Boha a ukázala mi, že On slyší každou modlitbu, jen má pro nás prostě svůj vlastní plán, který je mnohem lepší než ten náš. Často v životě máme pocit, že neposlouchá, ale je to omyl. Jen čeká na lepší příležitost, aby mohl v našem životě udělat něco velkolepého! Pokud potřebujete povzbuzení, hledáte pomoc a naději, rozhodně si přečtěte Zázraky z nebe.

Kniha se čte dobře a rychle. Překvapilo mě jen to, že o samotném setkání Anny s Bohem je toho v knize opravdu málo. Respektuji však autorku a její rozhodnutí, že se dcery nebude vyptávat. Je to přeci jen její zážitek a chápu, že podrobnosti si chce nechat pro sebe. Kdo ví, možná, že někdy se sama rozhodne sepsat o tom nějakou knihu a vnést do naších životu další dávku povzbuzení.
Musím říct, že tato knížka opravu změní váš pohled na život. Pokud jste věřící, určitě vaší víru posílí, pokud v Boha nevěříte, jsem si jistá, že se alespoň jednou sami sebe zeptáte: Není možné, že Bůh opravdu je?

Kdy ČÍST:
  • věříte v Boha;
  • jste nevěřící, ale hledáte pomoc a naději;
  • jste nemocní;
  • procházíte jinou těžkou životní situací a potřebujete povzbuzení;
  • máte rádi knihy podle skutečných události;
  • hledáte knihu, která se čte dobře a rychle
Kdy NEČÍST:

Nevím. Doporučuji ji vlastně všem. I když třeba normálně vyhledáváte jiné žánry, myslím, že tato kniha se vám může líbit. Každý máme v životě nějaké těžkosti a každému z nás se někdy hodí trocha naděje a víry. Tato knížka je jako lék na jakoukoliv bolest!

Na základě knihy vznikl i stejnojmenný film. Takže pokud neradi čtete, můžete se na příběh podívat! K filmu zatím nemůžu nic říct, protože jsem ho neviděla, ale slibuji, že to brzy změním.


















HODNOCENÍ:

Kniha: 4,5/5 - Kniha se jen okrajově zmiňuje o setkání Annabel s Ježíšem. Chápu to, ale přeci jen mi to tam trochu chybělo.

Obálka: 5/5 - Nemám co vytknout. Je prostě BOŽÍ! V pravém toho slova smyslu :)





3 komentáře:

  1. Vypadá to moc hezky, škoda jen, že já jsem tohle léto knižní ignorant.
    Jen mi teda vadí, že se to řadí pod esoteriku, ale holt... svět už je dnes takový :(
    A kdyby si to koupil jeden esoterik kvůli tomu, že to leží v esoterice - je jedině dobře :-D :)
    Měj se hezky Anie, jsem ráda, že ses o tuto knihu podělila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky se mi ta esoterika nelíbí, ale zase si myslím, že Bůh k nám někdy mluví opravdu podivnými způsoby a možná právě toto je Jeho cesta k srdci nějakého esoterika :) Člověk nikdy neví. Já jen věřím, že Bůh dokáže všechno špatné změnit v něco velkolepého!

      Jsem ráda, že se ti recenze líbila. Já zase přes léto doháním knižní resty :D Kdybys přeci jen hledala fajn knížku, tak tahle se mi četla fakt dobře. Super jsou taky Křižovatky od Younga :) Možná někdy udělám nějaký článek o křesťanských knihách, které doporučuji. Uvidíme!

      Vymazat
    2. Jeee, za ty křesťanské knihy bych byla moc ráda! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :) Přeji krásný zbytek dne!