6. díl - Bez čeho nedokážeme žít











Krásné pondělí všem! Ještě jednou se moc omlouvám za minulý týden. Měla jsem toho hodně do práce a do školy a na článek mi prostě nezbyl čas. Ale dneska jsem zpět a spolu se mnou už šestý díl Mluvit, ptát se, milovat! Jsem moc ráda, že to čtete, necháváte komentáře, že se vám to líbí! Díky vám mám pocit, že to opravdu má smysl!! V minulém dílu jsme se věnovali strachu a obavám z budoucnosti. Dneska se vrátíme k příjemnějším věcem a budeme mluvit o tom, co nás baví a bez čeho si svůj život nedokážeme představit. Článek pro dnešek je opravdu krátký, takže ho zvládne přečíst každý :) Na toto téma se myslím není třeba rozepisovat, ale zároveň vím, že ho nesmím vynechat. Pokud máte rádi delší články, nebojte si, příští pondělí vám to vynahradím!
Zdroj:pixabay
Každý z nás má rád něco jiného, ale ve vztahu se vždycky musíme navzájem respektovat. Je fajn, pokud máme stejné vášně, baví nás stejné věci, můžeme se svým koníčkům věnovat společně. To ale neznamená, že pokud máme rádi jiné věci, je to špatně! Musíme se jen naučit ctít a vážit si toho, co má ten druhý rád. Nesmíme se mu smát, urážet ho, ale musíme mu ve vztahu dát prostor aby mohl dělat to, co ho baví. Není nic horšího než když jeden miluje knihy a druhý nadává, že doma hromadí harampádí. Jeden z partnerů rád tančí, a druhý se mu směje, že nemá cit pro hudbu. Žena ráda vyšívá, a on ji říká, že je z jiného století. Pokud je něco, bez čeho nemůžete žít, pak pro to dělejte všechno! Rozvíjejte svoje koníčky, dělejte si radost. Jinak nikdy nebudete šťastní! Neodsuzujte, pokud jste nepoznali. Jestli váš partner rád jezdí na kole, možná byste se jednou mohla přemoct a jet s ním. Pokud jeden z vás miluje knihy, filmy, určitý druh hudby, proč mu nedat šanci, ať vám ukáže, proč se mu to líbí. Někdo rád chodí do divadla, někdo si nedokáže svůj život představit bez výletů do hor, cestování.
Zkoušejte spolu věci, které vás baví. Kdo ví, možná něco, co jste dřív bral/a jako nesmysl vás nadchne a budete mít krásný společný koníček! A pokud ne, to nevadí. Hlavně se navzájem podporujte. Jestli jeden z vás touží napsat knihu,píseň, zahrát si ve filmu, sestrojit vzducholoď, ať se jedná o cokoliv, nesmějte se mu, ale buďte pro něho povzbuzením, oporou. Pomozte si navzájem plnit vaše sny! 

Mluvit, ptát se, milovat - přečtěte si celý seriál!

5 komentářů:

  1. 1. Děkuji za milou odpověď u předešlého článku.
    2. Příští týden to bude delší? Ohohó! Tak na to se už těším!!! :)
    Vidíš, zrovna tohle téma by mě nenapadlo... rozebírat, a přitom je jasné, že to vyplyne.
    Moc hezky jsi to napsala, tolerance je důležitá, a zejména u těchto věcí.
    Ta poslední věta je hodně moudrá :)
    Díky.
    Možná svým způsobem, pokud s to podaří, je to to nejkrásnější, co může na vztahu být - trávit společně čas, a dělat, co máme rádi.
    U některých párů to může být jedna věc, u jiné to "musí" být jednou to a jindy zase ono :) Ale to přece ničemu nevadí.

    Měj se krásně, Anie. Ať máš tenhle týden úspěšný ve všem, co podnikneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář Lillen. Odepisuji v době, kdy už ten "dlouhý" článek je zveřejněný. Doufám, že se ti bude líbit. Tobě taky přeji krásný a úspěšný týden!

      Vymazat
  2. Buď v klidu ;) tvůj život je na první místě a článek tu nakonec je, tak se nic neděje ;).
    A ano je hezké mít s přítelem něco společné- my třeba máme společnou lásku k umění (díky společným zájmům jsme se vlastně taky poznali). I tak se ale často stane že se na věcech neshodnem- třeba na hudbě- to vůbec, líbí se nám možná pár stejných písniček, ale co do oblíbeného stylu jsme každý jiný... ale mě to ani nevadí... jeho styl není zcela můj šálek kávy, ale vlastně se to hezky poslouchá tak mi to neva. Stejně tak se ne vždy shodnem u filmů a jsou věci co já přímo nesnáším a on má rád... ale to do sebe vždy jen přátelsky šťourneme a vlastně nám to neva. Vždy jsem byla ráda za jiný názor a pohled na věc a stejně si myslím, že kdybychom byli úplně stejní- byla by nuda... jen mě občas zamrzí když se mu nelíbí něco co mě... ale co se dá dělat- nejde mít vše... a on mě za to nikdy neodsoudí a ani já jeho... a tak to má být :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc hezké. Přesně takhle by to mělo vypadat. Nejde ani o to mít stejný vkus a stejné koníčky jak o to, brát toho druhého takového jaký je. Dělat kompromisy a dívat se na rozdíly mezi vámi přátelsky, s láskou a tolerancí. Jen tak dál!

      Vymazat
    2. Jojo, to je přesně pravda :) snad to vydrží a zvládnem to dělat stále...

      Vymazat

Děkuji za komentář :) Přeji krásný zbytek dne!