Knižní červen

Měsíc červen byl pro mě hodně těžký, a co se čtení týče asi nejhorší v mém životě, protože jsem nepřečetla ani jednu knihu. Ne, že bych nechtěla, ale na čtení prostě nebyl čas. Byla jsem prakticky každý den 12 hodin na nohou a někdy dokonce víc. Měla jsem totiž zkouškové, takže jsem se pořád učila a k tomu všemu ještě pracovala. A aby toho nebylo málo, rozhodla jsem se, že praxi, kterou jsem měla dělat o prázdninách udělám předčasně, abych pak mohla mít volno.
Přítel mi říkal, že jsem blázen, ale já se nedala a bojovala s tím. Někdy to se mnou bylo k nevydržení, byla jsem unavená a měla všeho dost. Ale hold jsem paličák a když si řeknu, že něco udělám, tak to udělám, ať to stojí, co to stojí. I když v hloubi duše jsem si přiznala, že moje okolí mělo pravdu, a že jsem si toho vzala opravdu moc, navenek jsem musela působit jako ta, co má všechno pod kontrolou. A světe div se, zvládla jsem to!! Sice jsem nepřečetla žádnou knihu, ale zato mám teď volné prázdniny a můžu číst kolik se mi zachce :) Ale pojďme se podívat, jak tedy můj červen v knižním světě vypadal...


Přečtené knihy - Tentokrát bohužel 0, ale jak říkám, nelituji :) Teď si to vynahradím!

Půjčené knihy - Když nebyl čas na čtení, nebyl čas ani chodit do knihovny, takže 0


Nebojte se, nebudu pokračovat dalšími nulami. Byl to náročný měsíc, takže jsem si nakonec musela udělat radost a šlo se nakupovat.

Koupené knihy - 3

Jelikož během roku bydlím v Polsku, kde také studuji, knihy jsem nakoupila tam. 

  V jednom internetovém knihkupectví totiž měli 35% slevy na prázdninové čtení. Asi každý čtenář ví, že takové nabídce se prostě nedá odolat. Koupila jsem si Hadí doupě (Dom zbrodni)od Agathy Christie. Tuto knížku jsem si vybrala hlavně proto, že byla hodně zlevněná a už dlouho jsem si chtěla pořídit do knihovničky něco nového od Christie. Tak jsem si přáni splnila a mám už pět jejich knih! Koupila jsem si také další knihu Camily Läckberg Kazatel (Kaznodzieja). Už dřív jsem četla Ledovou princeznu a Kameníka. Obě knihy mě opravdu vtáhly do děje a jsem si jistá, že tahle bude stejně napínavá. Tímto se dostáváme k poslední knize - Purpurové řeky
 ( Purpurowe rzeki). 
Jean-Christopher Grangé mě zaujal před několika lety svojí knihou Let bocianov.( Dávám sem slovenský název, protože pokud vím kniha v češtině nevyšla) Purpurové řeky jsem si chtěla koupit už dřív, ale teprve před týdnem jsem narazila na tu neodolatelnou nabídku. Jednou za čas si člověk musí udělat radost.
A po měsících dřiny jsem si to zasloužila :)




Darované knihy - 1  
Když jsem se po namáhavém měsíci konečně vrátila domů na prázdniny, narazila jsem na soutěž, kterou pořádalo nakladatelství KNIHA ZLÍN. Zkusila jsem štěstí a vyhrála! Dorazil mi krásný balíček - kniha Konec řetězce (F.T.Olsson)


Nakonec vám ještě ukážu všechny knihy hezky pohromadě.
Není jich moc, ale přesto mám z nich obrovskou radost. Jsem si jistá, že příští měsíc bude mnohem lepší :)


3 komentáře:

  1. Tak píšu komentář znovu, k mé šikovnosti se mi podařilo ten předchozí a dlouhý vymazat :/ XD. (Bože už to nenapíšu jak jsem chtěla :D)
    Tak s tím nedostatkem času na čtení to máme podobné. Já to tak mám tak nějak celý rok. Vzhledem k tomu, že jsem trávila spoustu času v práci tak nebyl na čtení čas, ale ani nálada. Takže když bych se měla ohlédnout za přečtenými knihami za tenhle rok, tak se musím zastydět... ba ne, občas prostě není nálada ani čas. Vše se ale dá dohnat a i u mě se čas i nálada konečně našli, takže teď vše doháním :).
    Jinak klobouk dolů, že sis naplánovala tolik aktivit a vše zvládla ;-) jsi šikovná :). To je pak zasloužené a užité volno ;-). Jinak s tou paličatostí to máme podobné. Sama jsem si během roku umanula, že zůstanu v práci, kde mě to nebavilo a moc ani nešlo (za chyby se opravdu musí platit) a rodina i přátelé mi říkali ať se na to vykašlu, ale já tam se svou tvrdohlavostí skejsla půl roku :D. Naštěstí už jsem se konečně odhodlala a od července mám volno. I když občas je to děsná nuda, když nemusím nic dělat (to mě pak ještě napadá že jsem v práci měla zůstat XD ale to si vzpomenu jak mě to tam štvalo a hned mě to přejde :D). Ale to volno je fajn :) můžu si dělat do chci :).
    Tak si pěkně užívej zaslouženého volna ;-) a měj se :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za krásný dlouhý komentář :) užívej zasloužené volno, dokud můžeš! Přeji ti krásné prázdniny !

      Vymazat

Děkuji za komentář :) Přeji krásný zbytek dne!